woensdag 1 januari 2020

Happy New Year !


 Gelukkig Nieuwjaar, iedereen !
Happy New Year, dear all !

Deze is voor jullie:
This one's for you:



Ik leg jullie even uit hoe ik'm maakte:
Let me tell you how these ones were made:



Ik schreef eerst het woord 'happy' uit en beplakte het met (bruine) tape- wrote the word 'happy' and wrapped it in (brown) tape

sneed het uit - cut it out

haalde'm door de cuttle bug - rolled it through my cuttle bug
zo kwam hij er dan uit - this is how it comes out...

steeds moeilijk vast te leggen op foto...- hard to see the embossing in the picture, sorry

en dat geldt ook voor de kaartjes - the same goes for the cards...         
en toen maakte ik er ook nog enkele met kleur (stempelinkt) en ge-debost dit keer (dan zit de afdruk IN het papier, ipv EROP) -

 And then I decided to make some more , in colour this time (stamping ink) and de-bossed instead of embossed. In this case the 'print' is IN the paper, not ON the paper.



Ook al gebruikte ik de tinten groen, blauw en grijs, de schakeringen zijn telkens weer anders - even though I used green, blue and grey stamping ink, the result is different every time...







I hope each one of you'll have a happy 2020...

2 opmerkingen:

  1. Happy new year to you, dear Annick!
    Diese Technik habe ich letztens auch probiert, kann es aber noch nicht zeigen....
    Liebe Grüße Ulrike

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je de moeite neemt om een reactie achter te laten. Dat wordt heel erg gewaardeerd !
Bedankt voor je bezoek.