zondag 29 december 2019

warmest wishes





Deze tekst (de warmste wensen) schreef  ik met een spitse pen en watervaste inkt (in één beweging, dus zonder te stoppen) en dan ingekleurd met  4 kleurtjes aquarelverf. Ik gebruikte het ontwerp ook om zeefdrukjes mee te maken.



I first wrote the text (the warmest wishes) with a pointed pen and  indelible ink (in one go-so without lifting the pen from the paper) and then coloured  some of the spaces with watercolour paint. I also used this design to make some silk screen prints later.



Bedankt om even langs te komen !

 thanks for stopping by !

LETTERLINO

2 vriendinnen verjaren ook overmorgen, op dezelfde dag dus: oudjaar.
Ik maakte thuis nog deze lino met 5 letters 'smile', maar omdat het geen les is op de academie (vakantie) kon ik het niet afdrukken (dacht ik) Zou het ook lukken met de 'cuttle bug' i.p.v. een linopers ? Ja dus ! Ik beinkte met gewone stempelinkt (rood en grijs) en kreeg dit resultaat :



The day after tomorrow 2 of my friends are having their birthday, so I made this lino with the word 'smile', but because it's a holiday (academy is closed) I couldn't print ...or could I?
I tried the cuttle bug instead of a press and it (kind of) worked. I ran it through the cuttle bug using plain red and grey stamp ink and these were the results....



Dan voegde ik nog een regeltje tekst toe:
I then added one line of text and finished !



8 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige nieuwjaarskaart !!
    En ook je verjaardagskaarten zijn mooi gelukt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo mooi weer! Hoe heet de cursus/opleiding die je doet?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. I really love the look of your lettering.
    xx Karen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. I love the idea with the green aquarell painting! Es sieht super aus!
    Liebe Grüße - Ulrike

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dear Annick; I love the lettering in both the lino and the warm wishes; they are both so beautiful and both so very 'you'!! Wishing you a new year filled with lettering delights, fun creating and making and quiet, gentle moments.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. thanks, Fiona, a fab 2020 for you too and my card for the new year is on its way to Australia. Annick

      Verwijderen
  6. Prachtige creaties! Heerlijk toch als je zo'n mooie persoonlijke kaarten kan maken. Creatief bedacht om de Cuttlebug te gebruiken :)

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je de moeite neemt om een reactie achter te laten. Dat wordt heel erg gewaardeerd !
Bedankt voor je bezoek.