zondag 5 januari 2020

smile

In de post van 2 weken geleden, liet ik jullie de 'smile kaartjes' zien. Maar omdat er niet zoveel plaats meer was om veel tekst te schrijven, besloot ik ook een kleinere versie ervan te maken. Terug een nieuwe lino gesneden dus...


Two weeks ago I showed you the 'smile cards' I made for 2 birthday girls, but because there was not a lot place left to write text on, I decided to make a smaller version, so I had to cut a new lino...


resultaat/result:



En mijn eerste nieuwjaarskaarten voor 2020-2021 zijn een feit !
And with these I have my first cards ready for 2020-2021 !

Een aantal jaren geleden, kocht mijn tante eens deze doos op de hobbybeurs en omdat ik vorige week nog vakantie had, mocht ik ze lenen én uittesten. ik maakte er een aantal doosjes/envelopjes mee:
A few years ago, my aunt bought this box on a hobby fair and this holiday I borrowed it and tried out a few things, like making boxes and envelopes :





I used these wedge boxes as a New Year's gift with a small money envelope tucked in inside - in deze doosjes stopte ik een mini-envelopjes met centjes als nieuwjaarskadootje

boxes closed


6 opmerkingen:

  1. Dat heb je leuk gemaakt zeg!
    De tekst is super leuk voor nieuwjaars kaarten vind ik.
    Leuk dat je het woord "smile" in verschillende kleuren afdrukte.
    Jij bent er lekker op tijd bij, met deze kaarten😉.
    Bedankt voor je lieve berichtjes op mijn blog, ik heb alles genezen, maar had nog weinig puf om te reageren.
    Zo langzaamaan ga ik alles weer een beetje oppakken.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. I love the calligraphy-lino printing and then the handwritten bits as well- great combination.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. thanks, Fiona. It was the first time I tried this and I'm pleased with the result as well. Hugs, A

      Verwijderen
  3. Je kaartjes zien er weer mooi uit!
    Dankjewel voor je kerstwens. De kaart hangt hier nog te pronken tussen de andere wensen, maar ik ben nog niet toegekomen aan reacties. Ik had bedacht dat ik daar maar 366 dagen voor mag uit trekken :-)

    Gaan we elkaar dit jaar wel ontmoeten op 1 februari? :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig is jouw smile en de kaarten die het opgeleverd heeft zijn ook heel mooi. Uiteraard wens ik jou ook een heel mooi 2020! En die doosjes, ook al zo leuk. Vooral die zwart-wit versies vind ik gaaf.

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je de moeite neemt om een reactie achter te laten. Dat wordt heel erg gewaardeerd !
Bedankt voor je bezoek.