zondag 24 juli 2022

ik wens je- I wish you...


 Jullie herinneren zich misschien de kaart met de klaprozen die ik begin juni al maakte. Wel, ik vond die vouw wel erg mooi, dus maakte ik nog eentje gebaseerd op dit model.Zonder bloemen dit keer.

Maybe you remember the poppy card I made last June, Well, because I liked the fold, I tried another one, without the poppies this time.

zwarte inkt en oranje kleurpotlood op aquarelpapier - black ink and orange colour pencil




Ook maakte ik nog eens een doosje .Als je aan het lintje trekt, schuift de 'boodschap' uit.

I also built a box. It's a 'pull-out box', if you pull the ribbon, you can read the message (idea: www.Stempeluniversum.de

Het idee komt van "www.Stempeluniversum.de"


Enjoy your Sunday everyone !

eerst maakte ik de doos+deksel- box with lid separately

letterstempels voor het label- letter stamps for the label

de boodschap zit links onder het papiertje nu,maar als je aan het lintje trekt...- the message/label is under the piece of paper, but if you pull the ribbon...

komt het tevoorschijn. -it appears !


Fijne zondag nog iedereen ! Annick

6 opmerkingen:

  1. Dat was ook en heel leuk model.
    En de klaprozen zijn deze keer weer prachtig van kleur.
    Ook het doosje, met de verborgen boodschap is leuk zeg, ik hou daar zo van, van kleine verrassingen in een kaart of andere creatie.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. I do love little letter stamps ... and 'twas lovely to see the poppies again

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. I came back to find myself "anoniem" ... Blogger has been playing this game across the platform, but I can't seem to remember to check when I comment ... anyway, here I am, however belatedly

      Verwijderen
    2. Thanks, Liz, yes, Blogger has been playing awkward games...Unfortunately I don't use theses stamps enough, but they're lovely, aren't they ?

      Verwijderen
  3. Das sieht super aus, sehr raffiniert!

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je de moeite neemt om een reactie achter te laten. Dat wordt heel erg gewaardeerd !
Bedankt voor je bezoek.