zondag 17 juli 2022

black and white (and red)

 Wat experimenteren tijdens de zomermaanden...In zwart en wit :

Some experimenting during the summer months..: in black and white:









En eentje in het rood:

And one in red:

Misschien hebben jullie al gemerkt dat er weinig respons kwam op jullie berichtjes ? Wel, door een technisch probleem kan ik niet antwoorden,. Ik probeer iets te typen, maar dat lukt niet.

Misschien is er iemand van jullie die weet wat te doen ? Ik blijf alvast ook verder zoeken...

Because of technical problems I can't seem to answer your comments (Sorry for that). If any of you knows what to do........


Kunnen jullie lezen wat er op de kaart staat ? Can you read what it says on the card?

 Fijne zondag !      Annick

Have a nice Sunday !

8 opmerkingen:

  1. Jazeker kan ik het lezen!
    "Geniet" en "Enjoy".
    Op de eerste foto zie ik het niet, maar ik denk dat dat je begin is? Of staat daar ook iets?
    Wat vervelend dat je niet kan reageren, veel mensen hebben er last van, maar ik weet niet zo goed hoe je het op kan lossen. Mijn oudste zoon heeft mij geholpen destijds, ik had er ook even last van, zij mijn blog steeds dat ik niet ingelogd was.
    Misschien via een ander account inloggen?
    Succes.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. yey,het lukt weer om te reageren ! Heb niet eens iets gedaan...hoe raar is dat ! Daphne, er staat op de eerste ook 'fijne verjaardag', maar misschien moeilijker leesbaar. Bedankt voor je reactie !!

      Verwijderen
  2. Hallo Annick, het eerste kan ik niet lezen de volgende wel. Het derde voorbeeld vind ik het leukste.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. merci, Michke, ja, die derde was ook mijn favorietje... A

      Verwijderen
  3. Toll, Schwarz-Weiß wirkt immer gut! LG Ulrike

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je de moeite neemt om een reactie achter te laten. Dat wordt heel erg gewaardeerd !
Bedankt voor je bezoek.