zondag 22 september 2024

gelli print cards and more

 

Ik denk dat ik voldoende prints heb gemaakt voor heel veel projectjes...

I think I made enough prints for many new projects....

 

Deze kaart is gedrukt met een pauwenveer, die ik een paar jaar geleden kreeg van mijn vader.

This card is printed with a peacock feather, given to me by my father a few years ago.


harmonica card- leporello

another harmonica card made with foliage from my garden- leporello nr 2  gedrukt met bladeren van mijn haag

 






De 6 lege canvasjes die je op de eerste foto op mijn tafel ziet liggen, gebruikte ik ook :

I also used the empty canvases you saw lying on my table in the first picture:





See you later ! Tot later ! Annick

2 opmerkingen:

  1. Suuuuuper leuk, jij kan voorlopig even vooruit.
    De canvassen zijn leuk, daar kan je kleine kadootjes van maken.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. dank je wel, Daphne; is ook leuk om te doen: zoooveel mogelijkheden ! A

      Verwijderen

Fijn dat je de moeite neemt om een reactie achter te laten. Dat wordt heel erg gewaardeerd !
Bedankt voor je bezoek.