zondag 13 augustus 2023

sympathy card

 Helaas hebben we ook regelmatig rouwkaartjes nodig en vaker dan ik zou willen.

Unfortunately we also need sympathy cards now and then, more often than I'd like even.

deze keer gebruikte ik voornamelijk stempels. Er is ook een gekalligrafeerde tekst aan de binnenkant die ik vergat te fotograferen...

I mainly used stamps this time. I forgot to photograph the text on the inside..

Bedankt voor jullie bezoekje en tot volgende week ! Annick

Thanks for your visit .See you next week ! A

4 opmerkingen:

  1. Helaas wel, maar toch kan ik wel altijd heel veel kwijt in zo'n kaart. Liefde, medeleven en soms wat verwerking.
    Deze 2 kaartjes van jou vind ik ontzettend mooi. Heel mooi idee en prachtig uitgevoerd.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Helaas hebben we wel nodig. Maar ik vind het ook wel, dat je er iemand mee kan troosten. Deze zijn heel sereen en toch heel mooi gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je de moeite neemt om een reactie achter te laten. Dat wordt heel erg gewaardeerd !
Bedankt voor je bezoek.