zondag 6 augustus 2023

back with some foam printing and mark making !

 Hallo iedereen,

net drie weekjes 'rust' genomen, maar dat wil niet zeggen dat ik helemaal niets heb gedaan, hoor !

Glad to "be back", everybody ! Enjoyed a couple of weeks of rest, but it's not that I didn't do anything at all, mind you....

Ik heb o.a. wat geëxperimenteerd met restjes foam die ik hier nog had liggen. een stukje ervan uitgesneden en op een dekseltje geplakt om beïnkt te worden.

I experimented a bit with some leftover foam bits. I cut one out, glued it onto an old lid, ready to be inked.

stukje foam op deksel- foam piece on lid

afgedrukt in zwart en wat 'lijnen' toegevoegd-inked in black with some markmaking

dan wat kleur toegevoegd door een mini-collagepapiertje- added a touch of colour with a wee bit of collage paper


De foto was gedraaid, dus hier een betere en een paar kaartjes gemaakt. Het randje is geëmbost.

My picture got turned around, so I took a new one , matted on a card. Embossed a small frame.



Ik probeer met deze techniek ook eens een aantal abstracte bloemen te maken. het resultaat zien jullie half september ongeveer. Tot later en nog een fijne zondag. Bedankt voor jullie bezoekje ! A

I intend to make a few more (abstract) flower cards in this technique. The result of that can probably be seen mid September .See you next week and thanks for your visit ! A


2 opmerkingen:

  1. Ik vind het wel heel apart, maar ook weer heel erg mooi.
    Ik vind dit echt iets voor jou, kunstig, en mooi zoals je er een kaart van hebt gemaakt.
    Het kleine stukje rood vind ik een mooie welkome toevoeging.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. dank je wel, Daphne.Ja, dat rood maakt het wel af, he? A

      Verwijderen

Fijn dat je de moeite neemt om een reactie achter te laten. Dat wordt heel erg gewaardeerd !
Bedankt voor je bezoek.