zondag 8 januari 2023

homeworks

 Hier nog wat foto's van oefeningen die zijn blijven liggen. Ze dateren van eind november vorig jaar en waren huiswerken voor de les bij Linda.

Some pictures that I forgot to post. They date back from the end of November and were homework-exercises for Linda's course.



ruling pen- ink (see  picture on toop) and small drawing pen- inkt (zie bovenste foto)en ruling pen-klein tekenpennetje




I used the pen from the picture- gouache and pencil- Ik gebruikte de trekpen, gouache en potlood voor deze



en tenslotte nog deze 2 blaadjes uit mijn boek:

And finally these two pages from my sketchbook:



Have a nice Sunday ! Fijne zondag en bedankt voor je bezoek !

Annick


2 opmerkingen:

  1. Ziet er weer kunstig uit.
    Bewaar jij je huiswerk oefeningen altijd?
    Heb je daar een map voor ofzo?
    Of doe je er niks mee verder?
    Ik vind het altijd erg mooi, die teksten en bedenk dan dat je er heel goed een kaart van kan maken.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. dank je ,Daphne. Meestal bewaar ik mijn oefeningen in een map, als inspiratie voor later. En af en toe maak ik eens een boekje voor kleinere opdrachten. Dit kwam toevallig zo uit dat er 10 blz zitten in het boekje en er zijn 10 lessen, dus na elke les maakte ik een kleine opdracht in het boekje. Dan heb je ook alles netjes samen en kan er niks verloren gaan ! En ja, sommigen van deze opdrachtjes worden later omgevormd tot kaarten Groetjes, A

      Verwijderen

Fijn dat je de moeite neemt om een reactie achter te laten. Dat wordt heel erg gewaardeerd !
Bedankt voor je bezoek.