zondag 29 januari 2023

Art colours life

 Wat ik jullie vandaag laat zien, was een opdracht uit de les om de letters in een quote te gebruiken en gebruik te maken van (kleur) potlood.

What I'm showing you today was an assignment. We had to use the lettering in a quote making use of (coloured) pencil.

Ik koos deze quote: "As the sun colours the flowers, so does art colour life"




finished exercise piece- afgewerkte opdracht in groen/blauw vulpotlood


En ook nog een stukje ervan in mijn oefenboekje - and a fragment in my sketch book:


Tot volgende week !

See you next Sunday !

Annick


4 opmerkingen:

  1. Ja dann bis nächsten Sonntag!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een vlijtige leerling, zo mooi geoefend. Alles lukt. Persoonlijk vind ik zwart-wit het mooist.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, ik eigenlijk ook, maar de opdracht was kleur,dus ook zo eentje erbij.

      Verwijderen
  3. Hele mooie quote.
    Mooie kleuren combinatie heb je gebruikt.
    Ik vind deze kleurige opdracht goed bij de quote passen.
    Goed geoefend en uiteindelijk mooi uitgevoerd.

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je de moeite neemt om een reactie achter te laten. Dat wordt heel erg gewaardeerd !
Bedankt voor je bezoek.