zondag 2 januari 2022

wishing you a fab year !


 Alweer een jaar voorbij, wat gaat het snel !

Graag wilde ik elk van jullie bedanken voor de trouwe bezoekjes hier, de commentaren en andere lieve reacties. Ze doen me steeds veel deugd en motiveren me om door te gaan.

HET ALLERBESTE voor dit nieuwe jaar !


I wanted to thank each one of you all for your loyal visits to my blog, the comments and all other sweet reactions. They still mean a lot to me and keep me going.

ALL THE BEST for this new year !

 

WINTER SOLSTICE LANTERN - WINTERLANTAARN

Omdat we allemaal wel wat "licht" kunnen gebruiken in deze tijd, toon ik jullie ook nog deze papieren lantaarn die ik maakte na het bekijken van een (gratis) online les van Helen Hiebert.

Because we can all benefit from some 'light' in these dark days, I'll show you the paper lantern I made after watching the (free) online lesson by Helen Hiebert.

het papier werd geweven-woven paper

lantaarn bij daglicht - in daylight

by night - 's avonds


kaarsjes op batterijen voor alle zekerheid - battery-lit candles;security first !



7 opmerkingen:

  1. Prachtig vind ik de tekst, zo met die "slanke" letters erbij.
    Heel mooi gedaan.
    En het lichtje, héél gezellig!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ook voor jou 't beste voor een gezond, gelukkig en creatief nieuw jaar !
    Je lantaarn is prachtig !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ha! I couldn't help but think that 2021 was all about making it "through thick and thin" ... so yes, here's to a fab year in 2022!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat schrijf je toch mooi! Ik was afgelopen jaar niet zo trouw, omdat het hier meestal ful house is. Maar nieuw jaar, nieuwe kansen. Ik ruimde op tussen al mijn blogs en ik heb nu een overzichtelijk lijstje van blogs die ik leuk vind . Maakt het reageren eenvoudiger. Ook voor jou een mooi 2022!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. dank je wel, Sarah om bij 'de gelukkigen' te mogen horen !!!

      Verwijderen
  5. Ook voor jouw een heel creatief nieuw jaar gewenst Annick. Mooie letters op je kaart en ook een heel mooie lantaarn.

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je de moeite neemt om een reactie achter te laten. Dat wordt heel erg gewaardeerd !
Bedankt voor je bezoek.