zondag 30 januari 2022

new project: the album 1

 Ik ben alweer aan een nieuw project begonnen o.l.v. Birgit Gramsch, i.s.m. Peter Scholzen. Peter is een boekbinder die voor 12 van ons een album maakte met plaats voor 12 werkjes van ongeveer 13-13 cm. 

I started a new project that will be running for 12 months and organised by Birgit Gramsch. A friend of hers (Peter Scholzen) made for 12 of us an album with room for 12 works of 13 by 13 cm.

the album Peter made for us

het album dat Peter voor ons maakte

 

Elke maand werken we rond een ander thema en sturen we één werk naar 1 van de andere leden en 1 naar Peter. Dus,m.a.w. in december zal ieders album gevuld zijn met zijn/haar eigen thema.

Every month we'll deal with another theme and we send one work to someone else in the group and one to Peter. So, in December our album will be filled with works.

Mijn thema is muziek en dit is mijn werkje voor januari:

My theme is music and this is my work for January:

lyrics: Aerosmith- aquarel en potlood/ watercolour and pencil


8 opmerkingen:

  1. Dit vind ik zo'n mooi nummer van AS.
    Wat leuk om een jaar lang ermee maand iets te maken en dan aan het eind van het jaar alles in 1 boek te hebben, dat zijn mooie herinneringen om goed te bewaren

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. thank you for leading me to read more closely the Aerosmith lyrics for Dream On ... your use of the green and black lettering is just right: the green of hope and growth, the black of darker things that lurk in the background

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Das wird ein ganz wunderbares Album! Liebe Grüße - Ulrike

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat vind jij altijd weer leuke projecten! Dat album ziet er zelfs ongevuld al prachtig uit, maar het zal echt een uniek stuk zijn op het einde van het jaar. Waw; ik kijk er al naar uit. Je eerste werkje is ook weer heel tof. En die letters, die ken ik precies ergens van...
    Groetjes, Nele

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. dank je ,Nele. Ja, ik hoop dat het een mooi album wordt en ja, die letters moest ik toch eens uitproberen,he... A

      Verwijderen

Fijn dat je de moeite neemt om een reactie achter te laten. Dat wordt heel erg gewaardeerd !
Bedankt voor je bezoek.