zondag 30 mei 2021

gelli prints with leaves

 De bladeren en takjes die ik in mijn moeders tuin plukte, gingen een paar dagen in de pers.

Eerst maakte ik een aantal grijze en grijsblauwe (sorry, ja ,weeral grijs en blauw...) achtergrondjes om de bladeren op te drukken

The leaves/branches from my Mum's garten were left in the press for a few days.

I then printed some background prints(sorry, grey again) to print the leaves on.(sorry, blue again)







En hier een paar resultaten:                 Some of the many pages I printed:









En nu eens nakijken wat ik er mee ga doen: een werk mat geschreven letters erbij ? Kaartjes ? Of toch maar gaan voor de collage ? Wordt dus vervolgd...

And now I need to think what I'm going to do with them: collage, cards,...? To be continued...
Have a nice Sunday, you all !!!

Annick

4 opmerkingen:

  1. Gaaf, zo leuk dat dit uit de tuin van je moeder komt, dat maakt het nog persoonlijke.
    Je hebt weer een mooie voorraad, je weet er vast wel raad mee. Ik ben benieuwd.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leverde een mooie collectie prints op!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Sehr toll, solche Drucke habe ich auch schon öfter gemacht, immer wieder spannend!
    LG Ulrike

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je de moeite neemt om een reactie achter te laten. Dat wordt heel erg gewaardeerd !
Bedankt voor je bezoek.