zondag 23 mei 2021

gel prints

 Mijn gelli plate er nog eens bij gehaald en 2 stencils zelf gemaakt om mee te spelen.





Made these 2 stencils myself and allowed myself to play with them on the gelli plate.


Deze doos kocht ik vorig jaar al; 48 acryl-kleurtjes, maar toch grijp ik steeds naar dezelfde kleuren, zoals je hier kan zien:

I bought this box with 48 yummy acrylic paints, and still ; I always reach for the same colours...:





en het resultaat na een half dagje speeltijd:

and the result after a few hours of playtime:




Ik heb in de tuin van mijn moeder al wat takjes van planten en struiken geknipt. Die wil ik volgende week eens uittesten in de gel plate. Ben benieuwd of dat ook goed lukt..

I'm going to try and print with real leaves next week. I've already cut some in my mother's garden and left them to dry. Hope it works as well as these.

12 opmerkingen:

  1. Mijn moeder heeft zo gelli plate, zo leuk om daar mee te werken!!
    Je hebt ineens een stapel achtergrondjes liggen die je door het jaar heen kan gebruiken.
    En je favoriete kleuren, haha, herkenbaar hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ja, klopt helemaal, Daphne. Het wordt zo'n beetje een verslaving,zelfs..!

      Verwijderen
  2. Leuk om te doen. Benieuwd welke mooie werkjes het weer gaan worden.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. natuurlijke prints-kan je alle kanten mee uit. In jouw tuin ook geen gebrek !

      Verwijderen
  3. Amazing results Annick! I am glad that the cut alphabet and 'circles' got to be used several times - such a labour of cutting love.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Supertolle Gelliprints! Viel Spaß beim Pflanzendrucken!
    Liebe Grüße Ulrike

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kleuren, mooie stencils en mooie prints!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Tolle Ergebnisse mit der Schablone, gelidruck wir schnell zur Sucht!
    viele Grüße, Karen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ben onder de indruk van je zelfgemaakte stencils!

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je de moeite neemt om een reactie achter te laten. Dat wordt heel erg gewaardeerd !
Bedankt voor je bezoek.