zaterdag 27 maart 2021

not my week..

 Je kent het misschien ook wel;zo'n week waarin je niet echt komt tot iets. Ik heb nochtans wel geprobeerd, hoor; heb geschreven en geprobeerd acryl-achtergronden te maken in de Jane Davies-techniek...Maar ergens lukte het niet. De fut en de energie ontbraken, voorjaarsmoeheid misschien, ik weet het niet, maar al wat ik probeerde draaide slecht uit..

Maybe you've experienced it too: you try and try and try, but you don't really come to anything. I tried to do a few backgrounds in acrylic paint in the Jane Davies-technique (with deli paper) but the drive and the energy were missing, spring time fatigue maybe. I don't know ...

Zo maakte ik heel wat achtergronden in acryl met de bedoeling er nadien een tekst over te schrijven :

I made quite a few backgronds with the idea to write a text on top:




Maar met die tekst lukte het niet goed, dus sneed ik alle achtergronden tot stroken om er kaarten mee te maken

But that didn't really work out well, but because the papers were too goood to throw away, I cut them into strips and made cards with them.


Zo was al het werk toch niet voor niets.

Hopefully you were all more creative than me Better next time and a nice Sunday to you all !

Hopelijk kwamen jullie wel tot iets constructiefs en misschien lukt het mij volgende week ook weer beter.. Een fijne zondag, iedereen !

14 opmerkingen:

  1. Weggooien is zonde, gelukkig deed je dat niet.
    Ze zijn wel weer helemaal Annick, deze kaarten.
    Of uniek?
    Ik zeg maar gewoon Uniek-Annick😂

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ha ha, die is goed...Zo had ik mijn blog moeten noemen !

      Verwijderen
  2. Goed dat je er kaarten van gemaakt hebt, want die zijn mooi ! (mijn voorkeur gaat naar de 2 voorste rijen met de grijs/aardse tinten).
    En een dagje vroeger deze week - het is hier al genieten op zaterdag !

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. dank je, Lieve, zo zie je maar: niks weggooien ! En ja, een dagje vroeger .Heb blijkbaar de datum van vandaag ingegeven i.p.v. morgen...Vergissinkje..

      Verwijderen
  3. Fantastic textures. I've not heard of this techniques before but I'm going to have to learn more.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. thanks, Jac, I learnt the technique on one of her you tube films. You first paint your deli paper with acrylic paint and then press the deli paper down on your 'end paper'. You can create different layers like this. You might like the result, I think since it is a kind of 'printing',but then in a primitive way.

      Verwijderen
  4. Het zijn zeer mooie kaartjes geworden;

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Das gefällt mir auch wieder sehr gut, liebe Annick!
    ...und die Frühjahrsmüdigkeit ist bei mir in diesem Jahr auch ganz besonders schlimm!
    Liebe Grüße - Ulrike

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. danke Ulrike.hoffentlich kommt der Frühling scnell !

      Verwijderen
  7. Wie schön, Umarmungen per Post. Das braucht man jetzt besonders und gut sieht es auch aus!
    viele Grüße, Karen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh ik vind je achtergrondjes wel heeeeeel mooi, zeker niet voor niets!! Soms is een beetje 'prutsen' ook heerlijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie achtergrondjes !

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je de moeite neemt om een reactie achter te laten. Dat wordt heel erg gewaardeerd !
Bedankt voor je bezoek.