zondag 21 maart 2021

harmonica card

 In het tijdschrift 'Letterpalet' van deze maand (nr 137) stond een intrigerend modelletje voor een leporello met raampjes, dat ik tussendoor effe wilde uittesten.

Ik had nog een groot blad liggen in bordeaux, grijs en zwart, van een vroeger projectje met stijfselmarmers dat van grootte geschikt was hiervoor. Dan volgde ik gewoon de instructies en kwam uit op dit resultaat :

In this month's issue of the  magazine 'Letterpalet' (nr 137) I found a tutorial for a folded card with 'windows' I wanted to try out.

So I found this big (acryl) painted paper in burgundy, grey and black (from another project), just followed the instructions in the book and this was the result:







Aangezien ik nog een verjaardag in mijn hoofd had, voegde ik nog 'gelukkige verjaardag' toe en klaar.

Because I have another birthday coming up, I added the words 'happy birthday' in Dutch and voila...


4 opmerkingen:

Fijn dat je de moeite neemt om een reactie achter te laten. Dat wordt heel erg gewaardeerd !
Bedankt voor je bezoek.