zondag 24 januari 2021

triple cube birthday card

 Voor de verjaardag van een vriendin ben ik op zoek gegaan naar een leuk modelletje. Ik vond het op de SCS site en zag er origineel zo uit:

It was a good friend's  and I was looking for a special fold card, which I found on the SCS site and originally looked like this:



Maar omdat ik toch steeds de neiging heb om lettertjes te verwerken, koos ik in plaats van het bloemetjespapier  een witte tekst op zwart papier.

Since I always have the tendency to use letters in my projects, I replaced the flower paper with white letters on a black background.

Dit is mijn versie geworden:

This is my version:





instructies te vinden hier 

you can find the instructions here

14 opmerkingen:

  1. Heel orgineel model. Jouw uitwerking is mooi. X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit model heb ik vaker gezien maar nog nooit gemaakt, het ziet er heel tof uit!!
    Deze kan plat, in een envelop toch?
    Nou, dat letter papier, past echt bij jou!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ja, het lijkt wel breed maar kan gewoon platgedrukt worden en in een envelop zonder probleem.Dank je Daphne.

      Verwijderen
  3. Mooi ! Dank je voor de link naar de tutorial, maar jouw kaart moet er niet voor onderdoen, integendeel !

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. dank je, Lieve. Zeker eens uittesten want echt niet moeilijk !

      Verwijderen
  4. Wat een leuke uitwerking, echt knap!
    Ik kom graag nog een keertje op bezoek en volg je nu ook meteen.
    Groetjes,
    Ilse

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. dank je, Ilse en van harte welkom op deze blog !Leuk !

      Verwijderen
  5. Dat is zeker een superleuk modelletje! Jouw letters staan er prachtig op. Ik lees dat het niet moeilijk is, maar zo ziet het er wel uit ;-) Gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Es sieht mit Schrift viel, viel schöner aus, als mit Blumen! LG Ulrike

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je de moeite neemt om een reactie achter te laten. Dat wordt heel erg gewaardeerd !
Bedankt voor je bezoek.