zondag 3 januari 2021

happy New Year !




A fabulous NEW YEAR for all my dear followers and visitors.
I appreciate all your visits and comments of 2020 and wish you all the best for 2021 !!!!!!!

Een fantastisch nieuw jaar gewenst aan al mijn trouwe volgers en bezoekers.
Ik apprecieerde jullie reacties enorm in het afgelopen jaar en wens jullie allemaal het beste voor 2021 !!!!

Een jaar zonder mondkapjes en mét veel creativiteit en inspiratie !

A new year without mouth masks and with a lot of creativity and insipation !






In deze blogpost kon je al zien hoe ik de getekende miniskuul gebruikte voor een verjaardagskaart. Deze techniek gebruikte ik ook voor deze nieuwjaarskaart.

In this blogpost from last August you could already see my drawn humanist miniscule birthday card. I used the same technique for this New Year's card.

 

En deze prachtige,zelfgemaakte kaarten mocht ik weer van jullie ontvangen, stuk voor stuk nieuwjaarscadeautjes door de brievenbus...Hartelijk dank !

These are the many handmade gems I received this year from all of you. Christmas presents through the letter box...Thanks so much !!!

 




 






Geweldig toch ?!!!

Isn't that amazing !!!???



11 opmerkingen:

  1. Voor jou ook een fijn jaar toegewenst. De kaart is prachtig. Goed dat je ons laat mee genieten van al die mooie kaartjes die je gekregen hebt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik blijf hier genieten, elke week weer.
    Ik mocht ook zo'n prachtige tekst kaart ontvangen van jou, dank je wel daarvoor!
    Leuk om te zien dat mijn kaart goed aangekomen is bij jou😉.
    Tot blogs, ook in het nieuw jaar blijven we elkaar bezoeken.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. mail elevated to high art ... absolutely wonderful!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Happy New Year to you.
    Gorgeous lettering and what wonderful cards you received.
    Wishing you much happiness and peace.
    x Karen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ook voor jou 't allerbeste voor 2021 !
    Mooi, jouw getekende minuskuul. Die kleine kleuraccenten maken het helemaal af !
    Dank je om ons te laten meegenieten van de kaarten.
    Zo'n zelfgemaakte kaart in de brievenbus is telkens een kadootje op zich.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. dank je, Lieve. Ja, niets boven een zelfgemaakte, persoonlijke kaart

    BeantwoordenVerwijderen
  7. So schön ist deine Karte und auch die, die du bekommen hast! Von mir leider nicht, aber bestimmt bekommst du in diesem Jahr auch noch Grüße von mir....
    Ulrike

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je de moeite neemt om een reactie achter te laten. Dat wordt heel erg gewaardeerd !
Bedankt voor je bezoek.