zondag 10 mei 2020

Mother's Day Gioia book


Voor moederdag maakte ik een nieuw Gioia-boekje, mét tekst nog eens...

For Mother's Day I made a new Gioia book, with text this time ...

beginsituatie : 4 blaadjes, 2 covers en 4 weefstrookjes - 4 single leaves - 2 covers of handmade paper with poppy print and 4 black weaving strips

letters naar Ben Shahn - font after Ben Shahn


tekst: Toon Hermans - 10-13 cm


Zo krijgt mama toch haar bloemetje vandaag...
En omdat ik niet kon stoppen, probeerde ik nog een model uit uit het boek van Claire Van Vliet. Deze heet Gioia II. Deze keer met katernen, i.p.v. aparte blaadjes en de katernen zijn weer 4 zwart-witte weefstroken gebruikt


Because I'm getting the hang of it and couldn't stop, I made another model from the Claire Van Vliet book. This one is called 'Gioia II'. This time with folios instead of single leaves and a handmade b/w paper for the 4 weaving strips.







Een gezellige zondag nog en voor alle moeders onder jullie: fijne moederdag !

Have a nice Sunday and happy Mother's Day for all Mums out there !

Annick

7 opmerkingen:

  1. Leuk en lief om je moeder toch te verrassen!!
    Het is een prachtig boekje geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Grappig dat je bijna niet meer kon stoppen, ik heb dat ook wel eens, heb ik een leuk model kaart en dan wil ik daar meer en meer en meer mee doen....

      Verwijderen
  2. Heel mooi gemaakt, wat zal je moeder blij geweest zijn. leuk dit gedicht ligt ook al een tijdje op mijn bureau.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Das ist ein wunderschöner Gruß für deine Mutter geworden, sie wird sich sehr gefreut haben!
    Diese Buchbindung gefällt mir sehr, die würde ich zu gerne auch lernen wollen!
    Liebe Grüße - Ulrike

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtig boekje maakte je voor je moeder, en wat een geweldige gedichtjes!!

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je de moeite neemt om een reactie achter te laten. Dat wordt heel erg gewaardeerd !
Bedankt voor je bezoek.