zondag 17 mei 2020

Mirthe

werd 12...
turned 12 ....

I made this card for her :


Ik volgde op de jaardag van Scriptores de workshop "lijnenspel" bij Wilma en dit is daar een resultaat van: de letters werden in 1 lijn geschreven,d.w.z. dat ik startte met de M en pas na de E mijn pen van het papier haalde. Hieronder nog een tweede, meer kleurrijke oefening.

I took a workshop last February with Wilma (Scriptores) ,in which we played with the design of letters and this is the result of this; I started writing the M and only took off the pen from my paper after the E, so in one line. Below you can see another (more colourful) example.



5 opmerkingen:

  1. Wat knap, dat zal wat concentratie kosten.
    De kleurrijke vind ik erg mooi, en beetje extra vrolijkheid.
    Alhoewel ik het "strakke" van Mirthe, dus alleen zwart, ook mooi vind hoor

    BeantwoordenVerwijderen
  2. oh, lucky Mirthe to receive such a delightful card for her 12th birthday!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind het een leuk schrift maar moeilijk te lezen. Wel mooie kaartjes weer

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Grafisch sehr eindrucksvoll!VG karen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Serendipty! Nou heb ik hem! 😀
    Het is een mooi lettertje, maar inderdaad moeilijk te lezen.....

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je de moeite neemt om een reactie achter te laten. Dat wordt heel erg gewaardeerd !
Bedankt voor je bezoek.