zondag 25 augustus 2019

found letters: end

En tenslotte het laatste deel van mijn 'letterreis in foto's': W-X-Y-Z

And to conclude my 'picture letter journey', here the last part: W,X,Y and Z:


tuinornament- garden ornament Stonehouse Court Hotel (UK)

schachtbok bij de mijn van Marcinelle - mine shaft in Marcinelle

detail v e schilderij in de commissiezaal v h Vlaams Parlement in Brussel- detail of a painting in Brussels

plafond van de oude kleedkamer in de mijn van Marcinelle - changing room's ceiling at the Marcinelle mine

Ook nog leuke zijn die van Lucas Neumann:
Also nice are the found letters by Lucas Neumann:



En ook deze wil ik jullie niet onthouden; (echte) letters genomen op vakantie 2 weken geleden:
And these are some (real) letters, taken on holiday 2 weeks ago :




















































































































5 opmerkingen:

  1. Rondkijken op zoek naar letters, altijd en overal! Het zit in je denk ik. Toffe reeks.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zooo goed gevonden weer! Ik ben ook al een tijd aan het letter zoeken geïnspireerd door jou, nog één te gaan :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. goed zo, Willy, leuk ! Ik ben benieuwd naar wat je gevonden hebt !

      Verwijderen
  3. Alle deine gefundenen Buchstaben sind ganz toll! Du hast einen guten Blick dafür!
    LG Ulrike

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je de moeite neemt om een reactie achter te laten. Dat wordt heel erg gewaardeerd !
Bedankt voor je bezoek.