zondag 30 december 2018

black birthday card

Op de laatste dag van het jaar , is het weer de verjaardag van M.
Ik stuurde haar deze:




Birthday card for M, who has her birthday on the last day of the year.

This is how I made it:

begonnen met een gewoon zwart papier (A4)- started out with a piece of black paper

wat strepen toegevoegd met plat penseel en blauwe 'metaalverf'- added some stripes with a brush and blue metallic gouache

dan de tekst toegevoegd met plat penseel in kapitalen- then added my text in brush capitals

dan zo gevouwen en gesneden- folded and cut it like this

dummy voorbeeld - dummy example

et voila !

bovenaanzicht- top view

Bij deze wil ik ook nog eens iedereen bedanken die dit jaar regelmatig een bezoekje bracht aan deze blog.
En uiteraard ook aan allen: veel feestplezier van oud naar nieuw !


I would like to thank everybody who came to visit this blog this year. And of course a lot of fun celebrating the new year !


I hope not many people will look like this on Tuesday.... :


Hopelijk zien we er zo niet uit op dinsdag..... 😃

Annick

9 opmerkingen:

  1. Die blauwe strepen zijn heel gaaf op deze kaart.
    En dat handschrift, zó mooi, ik wilde dat ik dat kon. Ik zou het vast kunnen leren, maar ik heb het geduld er niet voor, hihi.
    Fijne jaarwisseling en tot volgend, creatief jaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je kaart is prachtig! Ik heb onlangs ook een paar kleurtjes metallic verf gekocht, je geeft me meteen inspiratie. Bedankt ook om er meteen een hele handleiding bij te zetten!
    Een fijne oudejaar gewenst!
    Groetjes, Nele

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie kaart, degene die die ontvangt zal weer superblij zijn. En ik kom altijd terug op je kleuren, vind ik super mooi. Fijn eindejaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Thank you for all that you share on your wonderful blog Annick - and wishing you a happy, creative and wonderful new year.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw wat weer een prachtexemplaar! Dit type kaart maakte ik ook ooit eens, leuk model is het!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Du bist ja unglaublich fleißig und machst so viel! Aber deine kleine weiße Katze ist ganz faul... ein schönes Bild! LG Ulrike

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Osm Post Dear.. M Following your Website For Very Long Time ago..

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je de moeite neemt om een reactie achter te laten. Dat wordt heel erg gewaardeerd !
Bedankt voor je bezoek.