zondag 25 november 2018

letter chains


Een tijdje terug wilde ik graag een soort van 'letterslinger' maken, maar lukken deed het niet echt...Dus ik liet het even liggen en probeerde 's anderendaags opnieuw en toen maakte ik er 3 op één dag !

I've been trying to create a sort of 'garland' with letters, or a chain of letters, but it didn't really work out well; I've thrown about 6 or 7 designs in the dustbin, so I stopped for a while and tried again.
And then I made 3 in one day !

nummer 1 met een 'dégradé-slinger' van wit tot bruin- 'ombre letter chain from white to brown'


nummer 2: zelfde idee maar op groen handgeschept papier - same idea but on green handmade paper


en nummer 3 op zwart papier, jammer dat het oranje zo flets is op de foto - and the last one is made on black canson paper, a pity that the orange is rather pale in this picture.
 

6 opmerkingen:

  1. Waw, echt prachtig! Ik kijk me ogen (alweer) uit. De kleurschakeringen zijn super en je hebt de slingers enorm tof gecombineerd met teksten.
    Groetjes, Nele

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Das sieht absolut super aus! Du bist so gut, Annick! Die Schriften auf Packpapier gefallen mir am besten! Liebe Grüße Ulrike

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is weer mooi geworden, wat de ene dag niet komt dan wel de volgende dag in orde.
    De oranje slinger met de afwerking eromheen vind ik super

    BeantwoordenVerwijderen
  4. I love them very much. Can I use your idea ?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat gaaf weer.
    Hoe verzin je zoiets, knap hoor.
    Ik vind de groene erg mooi, ik hou van deze kleur groen.
    Mooi gedaan en goed ook dat je het weer opgepakt hebt nadat de eerste poging niet gelukt is.

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je de moeite neemt om een reactie achter te laten. Dat wordt heel erg gewaardeerd !
Bedankt voor je bezoek.