zondag 20 november 2016

stoere verjaardagskaart - 'sturdy' birthday card

Voor de achtergrond van deze kaart, ging ik eerst op zoek naar een passend papier uit mijn voorraad.
For the background of the card I started looking in my stash...


laden vol papier om uit te kiezen
ik denk dat ik voor het donkere ga - might choose the darkest one,as usual

Ook haalde ik een stukje duct tape door de cuttle bug, voor een stoer,decoratief element.

I embossed a piece of duct tape in the cuttle bug for decoration.


paar schetsjes om te kijken welk lettertype ik zou kiezen - a few sketches to see which font would work best for my text

ik ga voor deze - this is the one I'd work with for this card
weer door de cuttlebug- zo gebruik ik deze die ook nog eens...
en het resultaat - sorry voor de vuile snijmat...  - the result on a dirty cutting mat...
een iets 'zachtere' versie, was een experiment , de bloemetjes zijn zilverkleurig en ik voegde ook 4 kleine rhinestones toe- I experimented with the same idea and another paper and ended up with this more subtle card



Annick

4 opmerkingen:

  1. Mooie kaartjes! Leuk detail die duct tape met reliƫf!
    Je hebt een mooie papiercollectie :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Toffe kaarten met vrolijke letters! En wat heb jij een professionele papiervoorraad...
    Groetjes, Nele

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind de blauwe toch feestelijker, misschien in het echt anders.
    Toch weer geslaagd.

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je de moeite neemt om een reactie achter te laten. Dat wordt heel erg gewaardeerd !
Bedankt voor je bezoek.