zondag 18 augustus 2024

mixed media in black/red + G and R

Deze maakte ik voor in huis. Ik wou eens iets anders om op te hangen . Ik stripte het oude werk op hout en maakte er dit van:

I made this one for the house. Sometimes a girl needs a change, doesn't she ? I stripped the old work on wood and changed it into this:






 

These were just for fun:






prentje uit tijdschrift - image from magazine

Vorige week haalde ik ook nog eens de knikkers boven om nog wat te 'spelen'. En met dat mooie weer kon het ook buiten. Fun !

Last week I also brought out the marbles to 'play' some more. And with that nice weather, it could also be done outside. Fun !

zwarte en sepia acrylinkt- acrylic ink in black/sepia

 





Mijn dienblad is nu ook moderne kunst geworden !

My tray has now become modern art too !

Have a nice Sunday !!! A

2 opmerkingen:

  1. Wat leuk om je eigen kunst te maken en op te hangen.
    En je creaties met de knikkers vind ik zó leuk!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha, geweldig met je dienblad. Miche

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je de moeite neemt om een reactie achter te laten. Dat wordt heel erg gewaardeerd !
Bedankt voor je bezoek.