zondag 26 november 2023

foam experiment + practice

 Op Pinterest zag ik onlangs een mooie foto van een keramiekvaas met mooie witte en zwarte strepen en ik dacht: misschien ook eens proberen ?

I found a nice picture of a ceramic vase on Pinterest and thought to myself: why not give it a try ?


Ik vond nog een (geel) foamvel, waaruit ik wat lijnen en vlakken knipte en opplakte op een dik karton .

I came across an old,yellow foam page and started cutting ... 


De bovenste 'stempel' maakte ik eerst en met de overgebleven stukjes maakte ik de tweede.

I made the first 'stamp' first and with the leftover pieces I made the second one.



En hier kunnen jullie de afdruk zien:

And here's the print:

de eerste stempel afgedrukt in een donkerbruine (bijna zwarte) inkt en in denimblauw - the first one stamped in a dark brown and in denim blue

the second one, only in dark brown - de tweede stempel in de donkerste kleur afgedrukt

Ik weet niet goed wat ik er van moet denken; houden zoals het is, tekst toevoegen of in de 'mislukt-doos' ? Het is hoedanook niet de kunst met grote K...😃

I honestly don't know what to think about this: keep it like this, throw it away, add some text ? Just an experiment, as I said...

 Ook ben ik nog steeds aan het oefenen op een quote: 'there is beauty in this world when there is love in your heart'. (auteur onbekend) Hieronder een paar experimentjes...

In the meantime I've also been  experimenting with a quote: " there is beauty in this world when there is love in your heart"(author unknown). This is what I've come up with so far:


pencil and watercolour - potlood en aquarel


Fijne zondag nog en dank je wel voor je bezoek !A

Have a nice Sunday and thank you for your visit ! A

 

2 opmerkingen:

  1. Mooie unieke stempels! Die afdrukken komen zeker eens van pas.
    Prachtige quote en ik bewonder jouw schrijfsels.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Alles, was du machst sieht immer sooo gut aus! Moosgummis sind immer super Stempel!
    Liebe Grüße - Ulrike

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je de moeite neemt om een reactie achter te laten. Dat wordt heel erg gewaardeerd !
Bedankt voor je bezoek.