zondag 17 september 2023

carved flower stamp

 Zoals ik begin augustus al aankondigde, zou ik nog een bloemenprint maken met diezelfde 'foam techniek'..Maar toen stootte ik op een aantal restjes stempelrubber en besloot die dan maar te gebruiken.

At the beginning of August I had already announced to make a flower print in the same foam technique, but then I stumbled upon old stamping rubber that I wanted to use first.

Het resultaat is niet zo erg verschillend, hoor.

The result though is not that very different.


de gekerfde stempel,heel simpel -in 2 delen- a simple carved stamp in 2 parts

beinkt en gestempeld op een kaart- inked and stamped on cards

En toen ik goed in de flow zat, plakte ik ook een aantal van deze propere, uitgevouwen theezakjes op als achtergrond..

While I was in the flow, I glued some tea bags I had been saving onto paper and cut this paper into several cards




waarop ik dan dezelfde stempels gebruikte in een andere kleur.

on which I used the same stamps, but in other colours.



Enjoy your Sunday !            Geniet nog van deze zondag en tot volgende week ! A

7 opmerkingen:

  1. Heel artistiek.
    Het is net kunst.
    Mooi hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. such simple forms and lines with such satisfying results ... Liz A

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die Wirkung ist ganz großartig mit den einfachen Formen! Gefällt mit sehr
    Liebe Grüße - Ulrike

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. danke Ulrike ! I understood auf Deutsch und auf Englisch. Annick

      Verwijderen
  4. Oh, the translater made mistakes!! I love your work with the very simple stamps! Ulrike

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Schlicht und klar ist oft am besten, finde ich toll! viele Grüße Karen

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je de moeite neemt om een reactie achter te laten. Dat wordt heel erg gewaardeerd !
Bedankt voor je bezoek.