zondag 4 juni 2023

youth is a gift...3rd version

 

1 van mijn favoriete quotes is deze: "Youth is a gift of nature but age is a work of art "

Ik maakte drie versies; zelfde model van kaart, zelfde tekst, maar andere uitvoering qua schrijfmateriaal en handschrift. De eerste (hier )en tweede zagen jullie al. Deze is  de derde. Laat zeker weten welke jullie de mooiste vinden !

"Youth is a gift of nature but age is a work of art" is a quote I liked very much,so I decided to make three versions of it; the same card model, the same text, but with different writing tools and fonts.

You saw the 1st and 2nd in April and May.Today is time for the last one. .





achtergrond:grafietpotlood en water-background in graphite and water

 
eerst in potlood- first in pencil

dan in inkt gezet- then in black ink

5 opmerkingen:

  1. Ook weer een mooie.
    Het model, ik bedoel dan de binnenkant, past zo mooi bij deze quote.
    Ik blijf bij mijn favoriet, de 2de, die vind ik het mooist.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. dank je wel, Daphne. Zelf ben ik ook meest fan v d tweede. A

      Verwijderen
  2. Allemaal mooi, ik vind deze de beste, dan de 2de . De achtergronden vind ik allemaal even mooi. Groetjes Miche

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een heel leuk model van kaart; met 3 mooie versies. Mijn voorkeur gaat naar versie 2.

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je de moeite neemt om een reactie achter te laten. Dat wordt heel erg gewaardeerd !
Bedankt voor je bezoek.