zondag 16 oktober 2022

box festival

 Ik maakte weer een aantal doosjes, ideaal om restpapier in te verwerken.(opgelet: veeeeeel foto's !)

Boxes are the perfect way to use leftover paper ! (a LOT of pictures ahead!!!)




idea: Pinterest





source: Ilonka Schneider




And also this one ...       En ook nog deze...




inkt op aquarelpapier- ink on watercolour paper - source: Paula Krieg  

 And finally...also this one !                             En tenslotte ook nog deze !


made out of 6 different elements I first folded (old origami technique)and then glued together. -gemaakt uit 6 verschillende driehoeken die ik eerst vouwde m.b.v. een oude origami-techniek en dan samenlijmde.

dan maakte ik ook nog een bodem voor meer stabiliteit - a bottom for more stability in cardboard

Thus I turned it into a box for my brushes- en zo werd het een leuke doos voor al mijn penselen... :





FIJNE ZONDAG ! HAVE A NICE SUNDAY ! Annick

4 opmerkingen:

  1. Doosjes festival, haha, goeie kop voor dit bericht.
    Vooral de laatste, voor je penselen, vind ik heel erg leuk.
    Die ziet er stevig uit en zal niet gauw omvallen denk ik.
    Veel verschillende modellen bestaan er hè. Leuk om ze in 1 bericht te laten zien.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ja, zeker, Daphne, ik zou 2 dagen aan een stuk doosjes kunnen maken, moest ik de tijd hebben !

      Verwijderen
  2. Wat een mooie doosjes allemaal, ik zou niet kunnen kiezen. Die fel blauwe die steken er toch een stukje bovenuit. Miche

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je de moeite neemt om een reactie achter te laten. Dat wordt heel erg gewaardeerd !
Bedankt voor je bezoek.