zondag 29 mei 2022

the album #5 May

Voor maand 5 werkte ik rond het thema van Susanne: minimalistische 'spielereien'. Minimalisme beperkt zich tot het minimum. Ik had nog een paar mooie gelli-prints liggen, waarvan ik enkel het echt nodige gebruikte om tot een compositie te komen . Hopelijk vindt ze mijn verwerking hiervan geslaagd.




 

For month 5 of the project, I worked with Susanne's theme: minimalistic play. Minimalism means limting yourself to the basics and that's what I did (I think). I used some leftover gelli-prints, gluing down not more than necessary. Hope Susanne will like it !

En verder ook nog een paar voorbeelden van (bewerkte) zeefdrukjes op kaarten, die we vorige week maakten bij B.,toen we daar op bezoek waren. Het was weer een gezellige en leerrijke dag.Bedankt, B !



 

Last weekend we visited a friend and made some silkscreen prints on cards,which I then 'remodelled' into what you can see here. We had a lovely and inspiring time together !Thanks, B !


Have a nice Sunday !

6 opmerkingen:

  1. Je minimalistisch werkje vind ik geslaagd. En je zeefdrukken vind ik supermooi. Zo verschillende kaarten maken met enkel de kleuren te veranderen. Mooi

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat vind ik de kaarten met de zeefdrukjes erop mooi!!
    Daarvoor heb je mooie kleuren gebruikt en de vorm/mensen vind ik heel mooi.
    Ik blijf er naar kijken, wat een creativiteit.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nou ik vind het wel geslaagd! Prachtige vormen en kleuren. Ook je zeefdrukjes zijn prachtig, je hebt er oog voor!

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je de moeite neemt om een reactie achter te laten. Dat wordt heel erg gewaardeerd !
Bedankt voor je bezoek.