zondag 24 april 2022

the album #4 April

 Al de vierde van het 'nieuwe' project. Wat gaat de tijd snel ! Deze maand heb ik het thema van Ulrike uitgewerkt: bloemen. Ik schilderde een paar bloemen in aquarel en gebruikte ook een rhinestone bloemetje in het woord 'florales'. Ik gebruikte weer blauw omdat het album zelf ook blauw is. Hopelijk is ze er blij mee.

Already the 4th of the year. Time goes fast... This month I worked out Ulrike's theme: flowers. I painted a few flowers for her in blue (the colour of the album) in water colour and also used a rhinestone flower in the word 'florales'. Hope she likes it !




 

7 opmerkingen:

  1. Wat mooi is dit.
    Jij kan dus ook, naast mooi, kunstig schrijven, mooie tekeningen maken. Wat knap!
    De kleur, dat zachte, vale blauw, vind ik heel mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ja, ik probeer al eens een aquarelletje te maken en deze is aardig gelukt, vind ik zelf.. Dank je wel !

      Verwijderen
  2. Zo mooi ! Zowel de bloemen, de kleuren, je letters, de compositie, ... Een pareltje !

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. dank je wel, Lieve. Ik werk graag met deze kleur: Payne's grey en met hulp van een online lesje waag ik me soms al een keer aan aquarel...

      Verwijderen
    2. De bloemen heb ik ook al geprobeerd (ook online gezien), dat lukte wel, maar de steeltjes vind ik moeilijker.

      Verwijderen
  3. dank je wel, Lieve. Ik werk graag met deze kleur: Payne's grey en met hulp van een online lesje waag ik me soms al een keer aan aquarel...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh ik heb hier zoveel moois gemist, stuk voor stuk mooie en inspirerende creaties!

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je de moeite neemt om een reactie achter te laten. Dat wordt heel erg gewaardeerd !
Bedankt voor je bezoek.