zondag 22 augustus 2021

#8: WXYZ

upside down V- Conwy Castle Wales

 Deze W spotte ik toen ik in de wagen halt moest houden voor een rood licht. (wél even raampje opengedraaid)- stukje van een betonnen omheining.
I spotted this W while waiting for traffic lights....


detail of a concrete fence.






Hasselt

glazen dak van het Vlaams Parlement- Glass roof of the Flemish Parliament
swords at Arundel Castle


Wevinnestraat Molenstede

Z:

Dorpstraat Molenstede

Met een beetje spijt in het hart moet ik van deze reeks afscheid nemen. Het wordt moeilijker om originele letters te vinden. Van sommige letters vind je er direct een aantal en van andere vind je er amper 1. En het mag ook geen herhaling worden, vind ik.
Daarom wil ik graag iets nieuws starten. Alleen heb ik nog geen idee. Als jullie ideetjes moesten hebben, mogen jullie het altijd laten weten. De enige vereiste: het moet iets met letters zijn...
Suggesties zijn dus welkom !!!!

These were the last letters of the last episode (ever). It's getting more and more difficult to find new, original letters. So, it's time to start something new. But what ? I don't know yet. It must of course have something to do with letters. So if any of you has an interesting idea, please let me know. All suggestions are welcome !!!!! Thanks.

Ik kwam ook nog een aantal blz tegen van een oude toeristenkaart van Londen. Zonde om weg te gooien, dus maakte ik er een reeksje enveloppen mee. Die kan je tenminste nog een keer gebruiken.

When I found back an old tourist map of London, I thought it a shame to throw away, so I turned them into a series of envelopes.

 

als Beatles fans moesten we toch zien op Abbey Road zien te geraken toen.- since both my husband and I are Beatles fans, you can see Abbey Road circled on the map-good memories...




3 opmerkingen:

  1. Ik heb het hele alfabet even terug gekeken, ik vind het zo leuk, deze serie.
    Ik ben ooit ook eens begonnen met zoeken, maar val ook steeds in herhaling, heb het hele alfabet nog steeds niet bij elkaar, maar zoek ook niet meer zo goed, misschien kan ik het weer eens fanatieker oppakken?!
    Een nieuw idee....pff.... moeilijk.... misschien letters zoeken op een bijzondere plek, dus daar waar je ze niet verwacht? (Onder een schoen, op een huis, op de weg.) Maar geen idee of je daar het alfabet mee vol krijgt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je enveloppen zijn trouwens super!!!!!
    Wat een leuk idee.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deine Buchstaben habe ich mir alle angesehen, du hast einen guten Blick für das ganze Alphabet gezeigt! Ein spannendes Projekt!
    Wunderbare Briefumschläge aus der alten Tourist-Card... oh ja, Beatlesfan bin ich auch!!!
    Liebe Grüße - Ulrike

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je de moeite neemt om een reactie achter te laten. Dat wordt heel erg gewaardeerd !
Bedankt voor je bezoek.