zondag 4 juli 2021

found letters ! ABCD

En  na een jaar stilte ben ik er weer met een nieuwe collectie 'found letters'! En helaas ook de laatste... Het is na een paar jaar niet meer zo evident om nieuwe 'letters' te blijven vinden en omdat ik niet in herhaling wil vallen, stop ik liever ' in schoonheid', zoals men zegt.

In augustus vorig jaar begon ik met het  verzamelen van 'letters' uit de buurt en letters die ik spotte tijdens uitstapjes,wandelingen e.d. Ook zitten er een aantal bij uit 'het archief', voor corona.

Het concept bleef hetzelfde: bedoeling is om lettervormen te vinden die niet als letter bedoeld zijn.
Ik hoop dat jullie ze ook kunnen smaken.

After a year of silence, they're back ! But unfortunately also for the very last time.. After a few years it's not so easy to find them anymore and I don't want to repeat myself...

In August last year I started collecting these letters  in the neighbourhood or  on various trips and walks. i also included some out of my 'archive', from pre-corona trips abroad.
The concept hasn't changed: I tried to find letter shapes, which aren't meant to be letters.

Enjoy ! 



Place Charles II in Charleroi


And a few other C shapes I collected over the years:







Voor een creatieve dame die ik ken van blogs en eergisteren jarig was:

 For a creative woman I blog with and who had her birthday the day before yesterday :

black paper and white enamel paint - witte lakverf op zwart papier

, tekst: BZN
her initial = G             








7 opmerkingen:

  1. Tof! Als je rondkijkt zijn er inderdaad vaak verborgen letters.
    Fijne zondag. X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jij hebt er zeker aandacht voor, zoveel dat je er al gevonden hebt.
    Hoe zou een M eruitzien in het alfabet van de G. ik heb namelijk een vriendin die volgende week jarig is en die haar naam begint met een M

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. kijk eens goed rondom je als je nog eens gaat wandelen met je hond. Wie weet vind je er wel eentje ! Veel succes !

      Verwijderen
  3. Ze zijn weer leuk en knap gevonden.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. dank je Daphne. Het wordt wel steeds moeilijker, hoor !

      Verwijderen
  4. Oh wie schön, neue Buchstaben!!! LG Ulrike

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je de moeite neemt om een reactie achter te laten. Dat wordt heel erg gewaardeerd !
Bedankt voor je bezoek.