zondag 14 juni 2020

Compound Frame + dad + giveaway winner



De benodigdheden voor een nieuwe boekbinding a la Claire Van Vliet. 4 bladen, 2 covers en 2 zigzag weefstroken.

Above the ingredients for another Claire Van Vliet bookstructure: 4 leaves, 2 covers and 2 zigzag binding strokes.


binding on the inside

binding on the inside
En dit is de binnenkant van een verjaardagskaart voor iemand die 80 wordt ! Vooral de tekst (van Toon Hermans) is leuk én toepasselijk :


en dan ook nog dit grapje voor vaderdag....
A little joke for Father's Day....


paper glasses - papieren bril

GIVEAWAY : and the winner is .....

Lieve ! Zij was immers het kortst bij het echte aantal stuks dat ik gebruikte, namelijk 534 stuks.
Zou je me je  kunnen bezorgen, aub, zodat ik je zo snel mogelijk de 3 kaarten kan opsturen. (je vindt mijn email adres onder 'mijn profiel' rechts) of je kan het ook bij de commentaren zetten.

Van harte proficiat, Lieve ! En een fijne zondag nog voor allen .

Lieve won the competition , since I used 534 rolls of paper in this project !
Congratulations and a nice Sunday everyone !
 

7 opmerkingen:

  1. Oh, da war ich ja ganz nah dran, denn ich hatte 552 Stück getippt....
    Deine DAD-Brille ist ja wirklich sehr witzig!
    Schönen Sonntag wünscht Ulrike

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ja, genau, du warst sehr nah dran ! Trostpreis ist unterwegs für dich...

      Verwijderen
  2. Haha, die bril!!
    Echt TE grappig😂😂

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow, tof dat ik er het dichtste bijzat ! En inderdaad, het was nipt ! Ik mail je m'n adres; alvast dank !
    Toffe "Toon-tekst" en mooi geschreven !
    En zo leuk, die bril !!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk boekje weer, en hoe kom je toch op de ideetjes die bril, is het einde. leuk

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Die vaderdagbril is echt supertof!

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je de moeite neemt om een reactie achter te laten. Dat wordt heel erg gewaardeerd !
Bedankt voor je bezoek.