zondag 1 maart 2020

Beek +punk and graphics

Na het maken van de collages vorige week, heb ik de tijd gehad om ééntje verder af te werken, lees: te voorzien van tekst. Aangezien ik met blauwe kleuren werkte, koos ik ook een tekst in hetzelfde thema 'beek' van Toon Hermans.

I've found the time to finish (= add the text) one of the collage projects I did last week.
Since I worked with blueish colours, I decided on the poem 'beek' (=stream in English) by Toon Hermans.




En vorige week bezocht ik ook de tentoonstelling 'punk en grafiek' in het designmuseum in Brussel. Ik laat jullie even meegenieten:

And last week I visited the exhibition 'Punk and graphics' in the deign museum in Brussels. I thought it was great !

















5 opmerkingen:

  1. De kleur is zó mooi, net spijkerstof, daardoor is het ook meteen stoer.

    Wat zal jij genoten hebben op de tentoonstelling, echt iets voor jou.
    De foto's zullen je inspireren tot het maken van nog meer creaties, let maar eens op.
    Je laat ons mee genieten, maar zelf kun je de foto's er ook vaker bij pakken en de ideeën vliegen je om de oren denk ik😉.
    Fijne zondag.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh wie schön, dass du Bilder dieser Ausstellung zeigst! Das ist bestimmt sehr spannend gewesen! Liebe Grüße Ulrike

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Bedankt voor het meegenieten :) Prachtig werkje!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Typografie kann faszinierend sein!
    VG Karen

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je de moeite neemt om een reactie achter te laten. Dat wordt heel erg gewaardeerd !
Bedankt voor je bezoek.