zondag 10 november 2019

ik wens je

 De overschotjes van het collage-rijstpapier lagen nog op mijn werktafel, dus maakte ik er een aantal kaartjes mee.
Ze zijn bruikbaar voor een verjaardag of voor nieuwjaar (vind ik toch)

one in grey- eentje in het grijs

and one in cream- en eentje roomkleurig

I still had  scraps of the collage rice paper lying around on my desk, so I made a few cards with these. multiple purpose: good for birthday cards and new year. (or so I think)
text: I wish you all you have secretly been hoping for.

And I also made this thank you bag for a friend.

  En vorige week ook nog dit 'handtasje' gemaakt als bedankje voor een vriendin.
Gebaseerd op een patroontje/mal dat ik eens kocht op een beurs, maar dan vergroot.





En dit schattige doosje kreeg ik van haar:
And I got this cute little box from her:


3 opmerkingen:

  1. Wat een mooie tekst!
    Je kan zo meedoen met de challenge bij knutsel en kadootjes!!
    Ik ga deze tekst onthouden, vind het zeker mooi voor nieuwjaarskaarten!
    Mooie kaarten maakte je erbij.
    Dat tasje, aaaah, schattig

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi, hoe je die restjes verwerkt hebt op kaarten. Die passen inderdaad wel voor nieuwjaar! De doosjes zijn ook super!
    Groetjes, Nele

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Sehr schön... und toll die kleinen Bags! LG Ulrike

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je de moeite neemt om een reactie achter te laten. Dat wordt heel erg gewaardeerd !
Bedankt voor je bezoek.