zondag 28 april 2019

marbled box nr 2


Voor de tweede doos (*), werkte ik met dit ge-azijnmarmerd blad.

This was the (vinegar marbled) paper I used for box nr 2 (*)







Het blad was al druk op zichzelf, dus wou ik er niet te veel tekst aan toevoegen. Enkel aan de rand schreef ik wat kleine kapitaaltjes. Maar omdat ik het papier vergeten was in te spuiten (met haarlak) alvorens te schrijven, 'liepen' de letters erg uit. Normaal zou ik het dan weggooien, maar hier vond ik het wel passen bij de achtergrond en liet ik het maar zo. Op de 'flanken' gebruikte ik nog een art stamp alfabet-stempel en paars distress embossingpoeder.

The background paper was rather 'busy' , so I didn't want to add too much text. 
I only added some textlines on the borders, which started to bleed immediately...Oops forgot to spray the paper (with hairspray) before writing ! Normally in such cases I would toss away the paper, but because it kind of 'fitted' in with the background, I decided to leave it this way. On the sides of the box you can also see an alfabet-stamp by art stamp embossed with purple distress powder by Jim Holtz.



(*): ontwerp / design by Susan Brzozowski, found on Pinterest

Boxes nrs 3 and 4 : end of May

4 opmerkingen:

  1. Für Ohrringe habe ich so etwas schon gebaut, aber deine Box ist grafisch wunderbar! Zu der ausblutenden Tinte die Schrift zu setzen, gefällt mir sehr!
    viele Grüße, K.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. So kunstvoll sind deine Schachteln geworden - ganz wunderschöne Geschenkboxen!
    Liebe Grüße Ulrike

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je de moeite neemt om een reactie achter te laten. Dat wordt heel erg gewaardeerd !
Bedankt voor je bezoek.