woensdag 6 februari 2019

on my workdesk - op de werktafel...


De laatste dagen niet zo veel gedaan, dus laat ik jullie vandaag zien wat er nog op/naast de werktafel ligt...
I haven't been doing a lot the last couple of days, really, so I'll show you what's still lying on/around my desk...

 van kleurtjes word ik blij...- colours can truly make me happy !

eerdere projecten- previous projects
Bijschrift toevoegen





spelen met het penseel... - playing with the flat brush

en ook hier nog - and more...


opgeruimde papierladekast - my  chest of drawers with papers all cleared out !
 

6 opmerkingen:

  1. Wat een gave plek!!
    Het is een echt atelier 😍.
    Leuk om te zien waar al die mooie creaties gemaakt worden.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wie schön aufgeräumt und ordentlich es bei dir aussieht! Du hast tolle Schreibwerkzeuge - davon hätte ich gerne welche! Liebe Grüße Ulrike

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Netjes geordend hoor! Leuk om te zien...
    En we hebben een grote overlap in literatuur 🙂
    Kijk maar eens op mijn Pinterest bord!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh, sehr übersichtlich!Toll! Bei mir schaut es meist anders aus.
    viele Grüße, Karen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat heb jij veel leuke spullen! En alles zo netjes geordend. Ik hoop dat het er bij mij *ooit* ook eens georganiseerd gaat uitzien. Supertof om jouw bibliotheek eens te zien - een feest van herkenning, we hebben precies veel dezelfde boeken. Er zitten een paar hele toffe bij hé. Zo'n papierladekast is mijn grote wens, trouwens!
    Groetjes, Nele

    BeantwoordenVerwijderen
  6. I like these different effects made with flat brush

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je de moeite neemt om een reactie achter te laten. Dat wordt heel erg gewaardeerd !
Bedankt voor je bezoek.