zondag 28 oktober 2018

letters in England: X Y Z

En voor de laatste keer dit jaar: de drie laatste letters !

The three last ones for this year :

op de buik van het Concorde- vliegtuig in Duxford - on the belly of a Concorde-plane in Duxford = nr 10

op de muur van het Eastbridge ziekenhuis in Canterbury - wall of Eastbridge Hospital in Canterbury
En de Z ? Op 9 dagen tijd geen enkele gevonden ! Of toch niet in Engeland. Erg spijtig...


And the last letter 'Z' was nowhere to be found during our stay in England unfortunately !

En blijkbaar ben ik niet de enige met deze 'afwijking'. Kijk maar eens naar deze foto's. OOk leuk !

And it looks like I'm not the only one with this 'disease' of photographing letters. Have a look at these:

Ellen Hagen

Chelksea Sektan


4 opmerkingen:

  1. Super leuk!!
    Je hebt mij ook aangestoken, maar ik heb nog steeds geen compleet alfabet, dus ik wacht nog even met plaatsen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Kan me voorstellen dat dit verslavend is, wat een gaaf overzicht!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ...dann musst du das fehlende Z in Belgien finden!
    So schöne bunte Buchstaben-Arbeiten zeigst du als Beispiel...ich glaube, dieses Projekt werde ich demnächst auch für mich machen wollen!
    Viele Grüße Ulrike

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Architekturalphabete finde ich immer ganz besonders spannend.
    Viele Grüße, Karen

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je de moeite neemt om een reactie achter te laten. Dat wordt heel erg gewaardeerd !
Bedankt voor je bezoek.