zondag 27 mei 2018

sympathy cards

Een collega vroeg me onlangs of ik voor haar een paar rouwkaartjes wou maken, dus ging ik aan de slag om mijn voorraad weer wat aan te vullen.

A colleague of mine asked me to make a few sympathy cards, so I got started to fill my "stock".


Ik gebruikte nog eens dit blad-stempeltje. Het is al een oudje, maar kwam nog eens van pas.

I used this old leaf stamp again. I've had it for a long time. 

in off-white and in dark brown


En toen ik dan toch bezig was, ook nog deze in een ander formaat; met hetzelfde stempeltje en potlood.

 And a second version; with the same stamp and pencil text. (' a lot of strength in this difficult time')

ink: memento expresso truffle 
stamp: M.Verhees art stamps 

4 opmerkingen:

Fijn dat je de moeite neemt om een reactie achter te laten. Dat wordt heel erg gewaardeerd !
Bedankt voor je bezoek.