donderdag 4 augustus 2016

De ochtend - Morning

Goeiemorgen iedereen,

Ik hou wel van de ochtend, ben niet zo'n avond- mens en daarom koos ik ook deze tekst van L.Peeters voor dit collage-werk, dat ik reeds startte op de stage in Hoepertingen.

Werken in de tuin en te warme temperaturen echter weerhielden me ervan het af te werken, maar nu heb ik er tijd voor gemaakt.

Ik moest de tekst nog schrijven (zo rechtstreeks op canvas blijft een beetje akelig) en ook heb ik de grootte van het rode, abstracte vlak aangepast; het eiste te veel aandacht op.

groetjes en tot gauw,

Annick


Good morning everybody !

personally I like the silence and quiet of the early morning, I'm not an 'evening-person' . That's why I chose this text (written by L. Peeters) for this collage I started in Hoepertingen.

Too warm temperatures and work in the garden, however, had restrained me from finishing this.
I still had to write the text (a bit eerie straight on the canvas) and I also adjusted the size of the abstract red bit. It just demanded 'too much attention", I thought.

Hope you like it,

Annick



3 opmerkingen:

Fijn dat je de moeite neemt om een reactie achter te laten. Dat wordt heel erg gewaardeerd !
Bedankt voor je bezoek.