zondag 29 mei 2016

Dank...

is een klein woord voor een groot gevoel, zeggen ze.
Wel, ik denk dat een dankwoordje hier vandaag wel op zijn plaats is.

Deze blog bestaat vandaag één maandje - en moet zeker nog groeien-
,maar we zijn op de goeie weg !

Mijn dank gaat uit naar de kalligrafie - en andere vrienden die mijn initiatief van in het begin gesteund hebben, naar Simon voor de "technische" hulp en ondersteuning én naar 2 andere 'blogdames' die me dat extra duwtje in de rug gaven om er aan te beginnen:
Anneke van somefiddlingonthekitchentable.blogspot.be en Godelieve van http://stampingmathilda.blogspot.be/

Ik heb al vele positieve reacties mogen ontvangen ,zowel op als naast de blog en dat doet me veel plezier. Ook het aantal volgers groeit geleidelijk aan.

OP NAAR DE 100 (want dan volgt er zeker iets speciaals !)

het schrijven moest snel gaan vandaag en dat is er een beetje aan te zien, maar daarom niet minder welgemeend ....

I started this blog one month ago -and it still needs to grow- but we're on the right track !
In this blog post I'd like to thank all the people who encouraged and helped me to realise this:
my calligraphy-and other friends who've supported me from the start, Simon for the 'technical' support and 2 other very talented blogladies who gave me that extra push in the right direction:
Anneke (from http://somefiddlingonthekitchentable.blogspot.be/) en Godelieve (from http://stampingmathilda.blogspot.be/)    
Definitely check out their amazing work !

I've already received many positive comments, the amount of members is growing gradually...

So, ON TO  100 MEMBERS, I'd say !
Then it'll be time for something special !

2 opmerkingen:

  1. Anneke en Godelieve ken ik wel (althans digitaal...)
    Jou heb ik echter pas vandaag gevonden en aan mijn lijstje met te volgen blogs toegevoegd. Mooie dingen maak je, ik weet zeker dat ik van je blogjes zal genieten! :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je de moeite neemt om een reactie achter te laten. Dat wordt heel erg gewaardeerd !
Bedankt voor je bezoek.