zondag 10 maart 2019

Finn

Op 2 maart werd een vriendin voor de eerste keer grootmoeder van een  kleinzoon.
Dus maakte ik een nieuwe variant op een reeds eerder getoonde kaart:

On 2nd March my friend became a grandmother for the first time, so I made a new version of a card I've already shown: 'born'



En aan de binnenkant zijn (mooie ) naam:
On the inside the name of her grandson:






met een vleugje zonneschijn..


Ook ben ik nog wat aan't schetsen geweest. Wat dit is ?

I also made a few scetches, experiments. What this is ?


Geen idee, hersenspinsels misschien of zo ? Leuk om doen in elk geval en misschien maak ik er nog wel een kaart van.

No idea, brain concoctions, doodles...? Nice to do anyway. Maybe I'll turn it into a card.

Have a nice Sunday !

6 opmerkingen:

  1. Mooi weer, deze kaart! En je hersenspinsels zijn leuk, daar komen zeker toffe kaarten uit!
    Groetjes, Nele

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaart.
    De naam Finn is een hippe, heb ik ook al eens langs gehad met mijn rompers :-)
    Enne, ik heb afgelopen weekend bij Bernadette (u wel bekend?) een workshop gedaan... Zeer inspirerend !!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ja, inderdaad een mooie naam ! Ja, Bernadette ken ik goed, al vele workshops gevolgd bij haar.Een zeer creatief iemand, sowieso ! Was je dan ook op de jaardag van Scriptores ?

      Verwijderen
  3. Finn - in hellblau. Wie hübsch! LG Ulrike

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je de moeite neemt om een reactie achter te laten. Dat wordt heel erg gewaardeerd !
Bedankt voor je bezoek.