zondag 24 februari 2019

nothing much...

lieve bezoekers,

vorige week was een érg drukke week op werk-en privé vlak, en dus een erg rustige week op creatief vlak...
Het enige wat ik nog heb weten klaar te spelen, zijn deze oefeningen - met plat penseel- op een ander handschrift, nl humanistisch cursief.

Last week was a busy week job-and privatewise, so that means very quiet on the creative front..
The only things I've managed to do, are these exercises -with the flat brush- on a new calligraphy font, the italic.





Verder ben ik ook nog bezig geweest met een aantal ontwerpjes voor de uitnodiging van mijn ouders. In juni zijn ze 50 jaar getrouwd, maar die kan ik uiteraard nog niet laten zien...

I've also made a few more desigs for invitations for my parents, who will have been married for 50 years in June. But, of course I can't show you yet...

Hopelijk hebben jullie meer 'me-time' gehad deze week !
I hope you have had more 'me-time'- this week !

3 opmerkingen:

  1. Ben zó benieuwd naar je uitnodigingen!!
    Jazeker had ik me time.....Ik heb de hele week vrij gehad, heel vaak even geknutseld.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh ja, ich wünsche mir jetzt auch langsam mehr Me-time... die daily Collagen nehmen doch immer viel Zeit weg. Italic ist auch eine sehr schöne Brush-Schrift!
    Liebe Grüße Ulrike

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je de moeite neemt om een reactie achter te laten. Dat wordt heel erg gewaardeerd !
Bedankt voor je bezoek.