zondag 17 februari 2019

baby card

Het was alweer een hele tijd geleden dat ik nog eens 'handletterde'.
Ik had een geboortekaartje nodig et voila :
Verder maakte ik ook talrijke ontwerpjes voor de uitnodiging van het 50 jarig jubileum van mijn ouders, maar ze zijn nog niet allemaal klaar en ik kan ze uiteraard nog niet laten zien.



It has been a while since I last did some handlettering. Because I needed a baby card, I made this simple design. 
I've also made lots of 'try-outs' for an invitation card for my parents' 50th wedding anniversary this week. Unfortunately I can't show you anything yet... Later for sure !

4 opmerkingen:

  1. Mooi hoor.
    Met handlettering kun je zo mooi persoonlijke kaartjes maken.
    Jij bent er erg goed in vind ik!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel tof gedaan! Dat speelse lettertje is eigenlijk echt heel leuk voor een geboortekaartje. En die eerste letter in een ander kleurtje: geniaal!
    Groetjes, Nele

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je de moeite neemt om een reactie achter te laten. Dat wordt heel erg gewaardeerd !
Bedankt voor je bezoek.