zondag 3 mei 2020

Gioia

hallo iedereen daar !
Ben nog steeds niet echt aan't schrijven geraakt, maar boekjes maken lukt me veel beter.
Het is te zeggen... Voor de dummy die je hieronder ziet, zijn eerst toch wel 5 pogingen nodig geweest.

Hello everybody,
I still haven't found my writing 'rhythm' back in these strange times, so I decided to stick to the bookbinding, or should I say 'bookweaving'? 
This model proved to be rather hard to accomplish, but I succeeded in the end. (I needed to start all over 5 times for this dummy...)






En nu dat ik het eindelijk onder de knie heb, ben ik van plan een 'echte' versie te maken van deze, mét tekst, voor mijn mama volgende week (moederdag).

And now that I finally know how to do it, I intend to make another one, a real one, for my Mum next week. (Mother's Day)

source: Claire Van Vliet, Woven and Interlocking Book Structures

Have a nice Sunday !

5 opmerkingen:

  1. 5 Pogingen??
    En toch doorgezet??
    Knap.
    Leuk en lief om nu voor je moeder zoiets te maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. I love how the stark black squares float on the abstracted ground

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Das gefällt mir aber sehr, sehr gut, auch dein wunderschönes Buchcover!
    Liebe Grüße - Ulrike

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ohhh ik ben 'blij' te lezen dat ik niet de enige ben met gebrek aan flow. Ik vind dit boekje super, mooie binding! Volgens mij staat deze ook in het boek dat ik heb, 101 bindings. Heb hem zelf nog nooit uitgeprobeerd.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. I think its OK to not have the same feel for the creative life at the moment - but doing something with your hands isstill so helpful. And you persisted and did it with this book - yay!

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je de moeite neemt om een reactie achter te laten. Dat wordt heel erg gewaardeerd !
Bedankt voor je bezoek.