zondag 24 mei 2020

55 + daring exploit

Een collega werd 55 en ik maakte haar deze leporellokaart:
A colleague turned 55 yesterday.



Een paar weken geleden begon ik met een nieuw project, een papieren project dit keer , niks geschreven.

Ik startte met het snijden van héél veel stroken papier: zwart tekenpapier, krantenpapier en grijs handgeschept papier.

Hiervan maakte ik dan véél 'rolletjes'.
Iemand een idee waarvoor deze dien(d)en ? M.a.w. wat heb ik ermee gemaakt , denken jullie ?

Ik vertel jullie het antwoord volgende week...




A few weeks ago I started a new project, no calligraphy project this time, but a paper project. Therefore I cut a lot of paper strips of newspaper paper , black drawing paper and grey handmade paper, which I then rolled up, as you can see in the picture .
Do you have an idea what these are for ? What do you think I made with these ?
I'll tell you next week....

5 opmerkingen:

  1. Mooi zeg, die grote 55 op de kaart.
    Zo kan ze niet om haar leeftijd heen, haha.
    Die rolletjes....pff.... lastig, ik kom eigenlijk niet verder met het idee dat je ermee gaat stempelen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. dank je, Daphne. En nee, ze dienen niet om te stempelen....

      Verwijderen
  2. Mooie kaart wow!
    Tja, vroeger maakten we kralenkettingen met zo'n rolletjes maar dat zal het niet zijn :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi zeg die kaart met de grote 55! Ben nou toch wel nieuwsgierig wat je met die rolletjes gaat maken ;-)

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je de moeite neemt om een reactie achter te laten. Dat wordt heel erg gewaardeerd !
Bedankt voor je bezoek.