zondag 31 mei 2020

a marriage of 50 years !!! + GIVEAWAY

Niet zo vanzelfsprekend, denk ik dan ! Daarom verdienden M. en J. deze kaart !
Being married for 50 years is not so self-evident, so M and J deserve this card...




Een paar weken geleden, stuurde M me ook dit filmpje door, met een you tube tutorial van  Nelly Lestrade om een abstract schilderij te maken. Voor haar te moeilijk, beweerde ze, dus deed ik zelf een poging. Hieronder het resultaat én voor hen een kadootje erbij.

A couple of weeks ago M. sent me this  you tube tutorial by Nelly Lestrade to make an abstract painting (the tutorial is in French, I must say). She said it would be too difficult for her to make, so I gave it a go..
Below you can see the result,which I turned into a present for them,of course. Hope they like my version of it.

Proficiat aan beiden !
Congratulations to both ! 


doek Lin pur 100% linnen van Winsor and Newton
acrylverf: titaanwit, Payne's gray, phtalo blauw, phtalo groen en pruisisch blauw.



detail with some stamping




O, en misschien hebben sommigen onder jullie wel gewacht op het moment vande 'onthulling' want wat heb ik gemaakt met al die papieren rolletjes die ik jullie liet zien vorige keer ? Wel, deze papieren 'vaas' is het resultaat van vele uren knippen, rollen en plakken :

And here's the moment of 'truth' for those who have been waiting to see what I did with all these 'paper rolls'. Well, this paper 'vase' (purely decorative of course) is the result of hours of cutting, rolling and pasting :







en misschien is het wel eens leuk om hier een prijsvraag aan te koppelen..Geen speciale reden hiervoor, gewoon voor de leut.
Wil je graag deze set van 3 wenskaarten winnen, doe dan zeker mee !
En de prijsvraag is: hoeveel papieren rolletjes heb ik gebruikt in deze 'vaas' ?

Reageer aub in de commentaar voor 12 juni en dan maak ik de winnaar bekend op 14 juni. Veel succes iedereen !
Wie er het kortst bij zit, wint deze kaartjes:


Would YOU like to win this set of cards ? Join the giveaway by answering the following question: how many of these paper rolls did I use for this vase?

COMMENT on this post before 12th June and I'll announce the winner on 14th June. Whoever comes closest, wins these 3 cards :
 Good luck, everyone !!!.



22 opmerkingen:

  1. Ik denk 118 rolletjes dat je hebt gebruikt. Super mooi trouwens!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je kaart is weer mooi persoonlijk met de letters.
    Mooi zoals de tekst en de 50 erop verwerkt zijn.
    Het schilderij is prachtig, waar jammer dat M er zelf niet mee aan de slag ging, soms kun je met dan je denkt. Maar..... je hebt nu wel meteen een mooi kado voor ze gemaakt.
    Een vaas!!!! Sjonge, daar was ik echt nooit opgekomen!!
    Waar gaaf joh, het is een prachtige combinatie van papier, met die lettertjes en het zwart erbij.
    Ik durf het bijna niet te zeggen, maar ik heb globaal geteld, ik denk wel 357 rolletjes papier.
    Fijne Pinkster zondag😊

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Annick ,ook ik was benieuwd wat je met die rolletjes had gedaan ! Mij vraag nog aan u is, zit er daar een glazen vaas in aan de binnenkant of is het louter decoratie!Ik ben zot van je blog ! Vind er veel inspiratie waarvoor dank .Ik wil ook een gokje wagen en ik denk 478 rolletjes papier ! Prettige zondag verder ! grtjs Martine

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. dag Martine, het was niet echt de bedoeling om er een glazen vaas in te zetten, maar dat kan natuurlijk wel. Of je kan er ook gedroogde bloemen of takjes of zo in zetten. fijn dat ik voor wat inspiratie kan zorgen, Annick

      Verwijderen
  4. Reacties
    1. dank je voor je deelname, Marina. op 14 juni weet je of je gewonnen hebt. Veel succes alvast !

      Verwijderen
  5. Ik vermoed 119 rolletjes voor de vaas. Mooi werk !

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Bevor ich es wieder vergesse: ich sage, du hast 552 Rollen gerollt. Ganz schön viel Arbeit, liebe Annick!
    Das blaue abstrakte Bild ist wunderschön geworden und auch deine Karte!
    Herzliche Grüße - Ulrike

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een mooie kaart voor M en J - Zo mooi geschreven ook !
    Dank je voor de link naar het filmpje - jouw schilderij is knap geworden. Het lijkt wel of op de 2e foto van je canvas een M te zien is. Is dit toevallig, of de bedoeling ? Misschien staat er ook wel ergens een J ?
    Wat een engelengeduld, die vaas ! Om mee te dingen naar jouw prachtige kaarten, doe ik een gokje : 517. Veel geluk voor elk van ons !

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. dag Lieve, nee die M was niet de bedoeling, dat is een 'accidentje' en een J staat er ook niet. Veel succes !

      Verwijderen
  8. I'm guessing 594 ... but no way I ever would have guessed a vase was the end-product of all that rolling!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ha, ha, so a surprise it was ! Good luck with the giveaway !

      Verwijderen
  9. Dag Annick, weer mooie werkjes. Maar dat zijn we gewoon van je. We worden echt verwend. Ik denk dat er ongeveer 397 rolletjes verwerkt zijn in je vaas, ben wel benieuwd naar het juiste aantal.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie kaart zeg! En en bijzondere vaas van al die rolletjes. Hoeveel het er zijn? Ik denk wel 413!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. 437 Rollen sind es vielleicht, viel Mühe und Geduld. die Karte zum 50. ist sehr edel, aber mir gefallen deine Arbeiten immer sehr.
    Sonnige Grüße, karen

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hey Annick
    ik kom altijd met veel plezier eens naar je blog en creaties kijken.
    Ik waag mijn kans met 492 rolletjes.
    groetjes en nog veel inspiratie gewenst !

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Als unkown een reactie laten is niet echt sympathiek van me,
    dus nog even mijn naam bijvoegen
    grt
    Irène

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. dank je wel, Irene. Veel succes. Ik maak de winnaar bekend op 14 juni. Annick

      Verwijderen

Fijn dat je de moeite neemt om een reactie achter te laten. Dat wordt heel erg gewaardeerd !
Bedankt voor je bezoek.