woensdag 2 januari 2019

Happy New Year

Misschien liggen jullie er nog een beetje zo bij vandaag :
Possibly you may all feel a bit like this still:




 Hoedanook wil ik ieder van jullie een fijn nieuw jaar wensen en jullie danken voor jullie bezoekjes en commentaren . Ik word er altijd blij van !

Anyway, I'd like to wish each and one of you a happy 2019 and thank you all for your visits and comments to this blog. Much appreciated ! 






for the non-Dutch speakers:If you leave your resolutions behind you, every day will be fabulous.
It's a pun actually :
Voornemens: resolutions, but 'voor' also means "before " and "achter" means 'behind ' you. I hope that makes sense ?


En afgelopen maand werden we weer goed verwend met kaartjes :
December = card month and we got spoiled :

 






6 opmerkingen:

  1. Vanaf vandaag probeer ik maar weer een beetje in het normale leven terug te komen, hihi.
    Mijn kaart voor jou is nog onderweg.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die kat, geweldig! Zo kunnen die er van ons ook bij liggen. Absoluut zonder gêne. Heerlijk.
    Wat een boel kaartjes hebben jullie gekregen! Gezellig hè, al die echte post?!
    Jij ook bedankt voor al je bezoekjes en reacties. En natuurlijk ook voor al het moois dat je op jouw blog laat zien. Vandaag ook weer. Prachtig!
    Heel veel geluk voor 2019!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige kaart heb jij gemaakt én kan ik hier nu in het echt bewonderen! Supermooi, vind ik ze. Je hebt ook een mooie collectie kaarten gekregen dit jaar. Alle goeds voor het nieuwe jaar!
    Groetjes, Nele

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk he, al die post! Dat zou vaker mogen, wat mij betreft! Je kaartje is weer prachtig!
    Haha, die kat...ik heb ook een foto van Guusje, met haar kop onder een kussen...off-day. Die dieren snappen het! En tot slot, maak er een mooi 2019 van!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Am allerbesten ist die Katze... wie wunderbar diese Tiere doch entspannen können!
    Ein gutes neues Jahr wünsche ich dir, voller neuer Ideen! LG Ulrike

    BeantwoordenVerwijderen
  6. And thank you for taking the time to share on your blog Annick. Wishing you a wonderful new year - with much making!

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je de moeite neemt om een reactie achter te laten. Dat wordt heel erg gewaardeerd !
Bedankt voor je bezoek.