zondag 18 juni 2023

abstract experiment with ink and paper

Deze week wat zitten spelen...

Had some fun this week with these:




 Wat is het geheime ingredient ?

What is the secret ingredient, you think ?


papier in de bak en laat die knikkers maar rollen ! paper in a tray and let those marbles roll !

Ik zoek nog een creatieve toepassing en laat ze jullie graag later nog eens zien ! I'm still thinking about  how to use them. If I know, I'll show you later !

Fijne zondag nog - Enjoy your Sunday ! Annick

4 opmerkingen:

  1. Haha, dat is leuk!
    Hiermee ga je vast iets leuks maken, ik wacht het rustig af.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Tof effect. Lang geleden heb ik het ook nog gedaan. Ik denk dat ik toen het papier op het deksel bevestigde; onderaan inkt om de knikkers te kleuren, en dan de doos omdraaien, om de "tekening" te maken met de knikkers op het papier.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. zo kan het ook natuurlijk ! Ik zou eens moeten testen welke van de 2 het best lukt,Lieve !

      Verwijderen
  3. Oh my goodness Annick! I loved the marks in the first few and was admiring your skill and management of those lines, and then to have you share the 'how' - just wow! Oh to be able to make lines like a marble...

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je de moeite neemt om een reactie achter te laten. Dat wordt heel erg gewaardeerd !
Bedankt voor je bezoek.